Nova sezona akcije "Zasadi drvo" pod nazivom "Četiri godišnja doba" počela je sa velikim ciljevima. Jedan od njih je i da se posadi 200.000 sadnica na teritoriji čitave Srbije.
Kada je akcija počela 2019. godine zasađeno je više od 51.000 sadnica u godini, a već sledeće godine zasađeno je 100.000 sadnica.
Kompanija Adria media Group i DM su imale jasan plan i jasan cilj, kada su pored tradicionalnih partnera uključile i nove, a to su Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Zavod za zaštitu prirode.
Predstavnici ovih kompanija na otvaranju nove sezone akcije poručili su da je u ovome jako važna uloga svakog pojedinca, ali je još veća uloga institucija i firmi koje su njeni pokretači.
Događaj je otvorio poptredsednik Vlade Srbije i ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Branisalav Nedimović koji je istakao da je priča o ekologiji na ovaj način isplivala u prvi plan.
Kurir.rs