MATE ŠTETIĆ, GENERALNI DIREKTOR SPP KAFA U ATLANTIC GRUPI

Promo

Zbog pandemije korona virusa, došlo je do slabijeg rada ugostiteljskih objekata. Mere se relaksiraju, kakav bi to uticaj moglo da ima na tržište kafe?

Moram da budem optimista i očekujem dobru poslovnu 2021. godinu. Nastavljamo ulaganje u naše ključne kategorije, a cilj nam je da novi proizvodi, brendovi i selektivno odabrana tržišta postanu novi izvori rasta kompanije. U planu su investicije u kategoriju tradicionalne, sveže mlevene kafe, sa akcentom na kafe jedinstvenog geografskog porekla, vrhunskog kvaliteta. Takođe, ono što je definitivno trend jeste i konzumacija kafe „u pokretu“, ali i rast segmenata espresso i instant kafe. U prošloj godini uložili smo više od šest miliona evra u proizvodnju i opremu za HoReCu, ulagali smo u periodu kada ugostitelji nisu bili u mogućnosti da rade pa ćemo sa investicijama svakakako nastaviti i ubuduće. Uz to, radimo na strateškim partnerstvima sa regionalnim igračima u espresso kafi, kako bismo dodatno osnažili svoju prisutnost u HoReCa kanalu.

Kako ocenjujete kvalitet kafe na domaćem tržištu i šta bi trebalo unaprediti?

Atlantic Grupa je sa oko 23 hiljade tona godišnje proizvodnje kafe, vodeći proizvođač kafe u regionu, gde u svoje četiri pržionice: u Srbiji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Makedoniji, primenjujemo evropske standarde kvaliteta, garantujući isti kvalitet, bez obzira u kojoj se pržionici kafa proizvodi. Najviše kafe uvozimo iz zemalja proizvođača: Brazila, Vijetnama, Indije i Ugande, tako da nismo vezani za jedno tržište i samim tim imamo mogućnost da se prilagodimo svakoj situaciji, a da pritom očuvamo kvalitet kafe koji naši potrošači vrlo dobro prepoznaju. Naš put zrna kafe tačno je definisan i podrazumeva kontinuiranu kontrolu kvaliteta od plantaže do šoljice.

Koliko je izazovno ići u korak sa aktuelnim izazovima i ulagati u ljude i brendove?

Da bismo očuvali poverenje potrošača, ulažemo u sve segmente poslovanja, ali i ljude koji su naša najveća vrednost. Strateški smo orijentisani ka stalnom inoviranju, što smo nedavno dokazali predstavljanjem Grand Single Origin ukusa, koji donose novo i drugačije iskustvo u doživljaju tradicionalne kafe. Korišćenjem novih tehnologija moguće je pratiti proces od plantaže do šoljice, čime potvrđujemo transparentnost i održivost svojih proizvoda, kao i posvećenost očuvanju životne sredine uz ekološki prihvatljiviju ambalažu.

Promo tekst