Jedna od najpoznatijih i najrasporostranjenijih aplikacija na svetu za dostavu restoranske hrane, namirnica, kozmetičkih proizvoda i svega ostalog što poželite da vam se isporuči u roku od 30 minuta, Wolt, se posle Beograda, Novog Sada, Subotice i Pančeva proširila i na Niš. Šta o celoj Wolt priči misli Ognjen Ljumović, menadžer za partnerstva sa restoranima u Woltu, saznajte u sledećim pasusima.
1 – Zdravo Ognjene! Šta donosi Wolt Nišlijama?
Nove navike i veći komfor. Sve više je nas koji želimo da iz udobnosti svoga doma ili pak sa radnog mesta poručimo omiljene gradske specijalitete i poslastice, a Wolt je u tom segmentu besprekoran. Osim efikasnosti, Wolt donosi i uštedu, jer poklanja besplatnu dostavu u promo periodu svim korisnicima aplikacije u Nišu. Zar to nije jedan lep početak?
2 – Koliko se lako koristi aplikacija i koliko je sigurna za plaćanje?
Aplikacija je vrlo jednostavna za korišćenje, pregledna i intuitivna, a nudi i posebnu pogodnost - online plaćanje. Takođe, porudžbinu je moguće zakazati i par sati ili čak par dana unapred. Pored beskontaktne dostave, značajne uštede vremena i beskontaktnog plaćanja preko interneta, moguće je platiti i kešom, što je podjednako praktično i brzo rešenje za one ljude kojima je gotovina uvek prvi izbor.
Što se tiče sigurnosti, za plaćanje preko interneta se koriste podjednako jaki sistemi zaštite i tehnologije kao prilikom direktnog plaćanja karticom na mestu prodaje. Sigurnost je zagarantovana.
3 – Šta će se posebno dopasti Nišlijama?
Brza dostava, koja se može pratiti u svakom trenutku. Porudžbina preko Wolt aplikacije stiže za 30 minuta i nudi pogodnosti praćenja tačnog mesta i ‘kretanja’ porudžbine uživo.
4 – Šta se sve može naručiti preko Wolt aplikacije?
Kafane, roštilj i merak su simboli Niša. Zato je Wolt stupio u partnerstvo sa brojnim mestima za klopu u Nišu. Sada su poznata mesta iz Kazandžijskog sokačeta, sa Bulevara ili Čaira na dohvat ruke, odnosno prsta. Dovoljan je klik preko Wolt aplikacije.
Ipak, to nije sve. Wolt nije samo platforma za dostavu hrane. Preko Wolt aplikacije može da se poruče i namirnice iz marketa, sveže voće i povrće, kozmetički proizvodi, cveće, itd.
5 – Kakvo je iskustvo korisnika sa Wolt uslugom?
Moram da napomenem da Wolt na lokalu ima veoma razvijen korisnički servis i podršku koja je na raspolaganju korisnicima sve vreme, a odgovara na pitanja u roku od 30 sekundi. Njihov zadatak je da odgovore na sve nedoumice ili pak refundiraju troškove u slučaju da porudžbina kasni, što je zaista redak slučaj. Zadovoljstvo korisnika nam je na prvom mestu!
6 – Kakvi su dalji planovi Wolt-a?
Wolt ima ambiciozne planove za grad Niš. Ideja je da se ponuda restorana i marketa uvećava iz dana u dan. Pored toga, planira se konstantno širenje dijapazona usluga. Iz nedelje u nedelju pripremamo posebna iznenađenja za Nišlije.
7 – Zašto izabrati Wolt?
Prvenstveno zbog kvaliteta usluge i lakoće korišćenja. Kompanija Wolt je jedna od najpoznatijih IT kompanija koja posluje u industriji dostave restoranske hrane i namirnica tako da nam je čast da će od danas i Nišlije imati mogućnost da uživaju u našim uslugama.
Promo tekst