Digitalizacija i bezbednost su bili jedni od ključnih strateških ciljeva kompanije Mozzart u godini krize. Lider u priređivanju igara na sreću brzo i efikasno je odgovorio na sve izazove u jeku pandemije, štitio je igrače, ali i svoje zaposlene. Sačuvana su sva radna mesta, uprskos padu prometa od 95% od nekoliko meseci zaposlio je i 430 novih kolega. Nemanja Savković inženjer elektrotehnike, lider tima za razvoj u ITu Mozzarta bio je među zaposlenima koji su upravljali krizom i prilagođavali poslovanje korona uslovima.
- Uz jasno postavljen strateški pravac, inovativnu kulturu, kolektiv sa prosekom godina od 33,5 godina i sa ozbiljnim inženjerskim timom koji brzo kreira I implementira softverska rešanja koja nas drže na liderskoj poziciji u Jugoistočnoj Evropi godinama, uspeli smo da poslujemo održivo i ove godine - navodi Savković.
Uplatno isplatna mesta kompanije Mozzart tokom 2020. su 90% vremena radila u ograničenim i vrlo otežavajućim uslovima, sportski događaji koji su osnov za ostvarivanje profita u indistriji igara na sreću bili su suspendovani nekoliko meseci, pa je pred menadžementom bio niz zadataka koje je trebalo rešiti kako 4.500 zaposlenih ne bi moralo da brine za svoje radno mesto.
- Strateški ciljevi kompanije Mozzart su digitalizacija – selidba poslovanja na online, u skladu sa svetskim trendovima rasta online poslovanja u našoj, ali i u drugim industrijama i drugi najvažniji strateški cilj je doprinos zajednici u kojoj poslujemo, jer sigurnosti I udobnost koju imaju naši igači na zemlji je potrebno obezbediti I na online-u. Kao što smo lider u poslovanju, težimo da budemo i lider u društvenoj odgovornosti. Na ovom pravcu, ove godine smo u Srbiji donirali million evra za borbu protiv kovida, poboljšali sportsku infrastrukturu izgradnjom tri nova košaraška igrališta po FIBA standardima, pomogli više od 100 institucija koje su nam se obratile, a sada spremamo veliku humanitarnu akciju za pomoć kultur - rekao je Savković.
U narednom periodu Mozzart će svoje poslovanje širiti na afričkom kontinetnu, Latinskoj Americi I u zemljama Evropske unije, sa fokusom na osvajanje novih tržišta inovacijama u poslovanju i društveno odgovornom radu.
(Promo - tekst / Foto: Promo)