Uvek je izazovno osvrnuti se iza sebe i sumirati godinu koja prolazi. Iskreno zaključiti gde ste bili dobri, šta treba da poboljšate. Ove godine to je posebno, drugačije. Godina 2020. bez sumnje je pomerila granice poslovanja. Iz nje smo mnogo naučili, spoznali svoje snage. Nama u kompaniji ova godina je dodatno posebna jer nas vraća na naše početke, počinje priču Milana Jević Gledović, potpredsednica pravnih poslova i zaštite resursa kompanije Delez Srbija.
Sve je počelo pre dve decenije. Od otvaranja prvog Maxi supermarketa 12.decembra 2000. godine, prateći trendove i potrebe savremenog kupca, Maxi je danas postao pojam moderne kupovine i omiljene komšijske prodavnice. U prethodne dve decenije, slušajući svoje potrošače, Maxi je usavršavao dizajn, a uvodeći inovacije i potpuno nove destinacije za kupovinu osigurao da godinama zaredom bude odabran kao omiljeni supermarket kupaca.
Prepoznatljiva komšijska usluga jedan je od sinonima za Maxi. Kada pomenemo naše zaposlene u prodavnicama, prva asocijacija za 2020. godinu su komšijska lica, koja pod maskama potrošači svakodnevno sreću u Maxi, Mega Maxi, Tempo, Shop&Go prodavnicama, ili im dostavljaju robu putem Maxi online usluge. U periodu pandemije učinili su mnogo, uz osmeh su bili veliki oslonac i podrška našim kupcima. I naše kolege u lancu snabdevanja i Distributivnom centru radile su u kontinuitetu i upravo zahvaljujući svima njima i u vanrednim okolnostima naše radnje su bile snabdevene. Kada logistika i operacije svoje poslovanje prilagođavaju iz sata u sat i daju dobar odgovor na trenutnu situaciju, onda znate da je vaša strategija dobra, a vaš tim jak. Uz takav tim znate da možete prevazići svaki izazov.
Za jubilarni rođendan, Maxi je proširio svoju mrežu. Na izuzetno atraktivnoj lokaciji, u okviru Belgrade Waterfront kompleksa, na 2.000 metara kvadratnih otvoren je najveći Maxi do sada, koji nudi sasvim novo iskustvo kupovine. Uz sve to, Maksiju se u pandemijskoj godini pridružio i nov brend, Mega Maxi.
U godini jubileja morali smo da pokažemo još veću odgovornost, poštovanje, zahvalnost kupcima, uprkos globalnim neizvesnostima. Uz modernizaciju poslovanja, negovanje komšijskih odnosa i međusobne solidarnosti, ispraćamo mnoge izazove i okrećemo se planovima za zdraviji i lepši život svih nas.