Er Srbija i Aeroflot postigli su sporazum o proširenju postojećeg kod-šer ugovora, prema kojem će ruski nacionalni avio-prevoznik postaviti sopstvenu oznaku za let (marketing kod) na letove Er Srbije između Beograda i Istanbula, dok će srpska nacionalna avio-kompanija imati svoj marketing kod na letovima Aeroflota između Istanbula i Moskve. Zahvaljujući unapređenju partnerstva, Er Srbija će od 23. novembra putnicima ponuditi svakodnevnu vezu sa Moskvom, kombinujući direktne letove i letove preko Istanbula.
"Dobra partnerska strategija je posebno važna u trenutnim okolnostima kada je, usled posledica pandemije korona virusa, naša mreža ograničena. Da bismo našim putnicima ponudili što veći izbor i fleksibilnost prilikom planiranja putovanja, konstantno radimo na unapređenju usluga i poboljšanju saradnje sa partnerima," izjavio je Jirži Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije.
Er Srbija je tokom prethodnih meseci intenzivno radila na uspostavljanju i jačanju međukompanijskih partnerstava, pa je u avgustu potpisan kod-šer ugovor sa Turkiš erlajnzom koji pokriva više destinacija iz saobraćajnih mreža obe kompanije. U oktobru je sa beloruskom avio-kompanijom Belavija zaključen specijalni proratni sporazum (SPA), dok je ovog meseca srpska nacionalna avio-kompanija pokrenula saradnju u okviru programa lojalnosti sa Er Kanadom, omogućavajući putnicima kanadskog avio-prevoznika da svoje sakupljene milje koriste za sve letove u mreži Er Srbije.
Promo tekst