Iz najrazličitijih krajeva Srbije do polica dm drogerija – domaći proizvodi na koje smo ponosni

Promo

Godinu dana nakon što su se proizvodi razvijani u okviru dm Inkubatora našli u dm drogerijama, kompanija nastavlja da pruža podršku domaćoj privredi. Kroz ovaj projekat dm je omogućio da 18 malih i srednjih domaćih proizvođača plasira čak 57 proizvoda iz segmenta hrane i segmenta za negu i lepotu na police najvećeg drogerijskog lanca u Evropi.

Krajnji rezultat njihovog intenzivnog rada sa mentorima i stručnjacima ogleda se u ekskluzivnim proizvodima koje, pored visokokvalitetnih sastojaka, krasi i jedinstven dizajn, čime je pokazano da domaći proizvođači iz najrazličitijih krajeva Srbije mogu da stoje u rangu sa velikim svetskim brendovima.

Rumenila kakva niste videli do sada

Jedan u nizu proizvoda koje odlikuje svetski kvalitet jesu Coquette, tečna rumenila koja stižu u neuobičajenim pakovanjima i još zanimljivijim nijansama kajsije, maline i kupine. Coquette Apricot Lightsadrži prirodno ulje koštice kajsije, a zahvaljujući kompleksu esencijalnih vitamina pokazalo se korisnim kod suve kože. Za svežu pink nijansu zaduženo je ulje koštice maline u Coquette Raspberry Smoothrumenilu koje kožu štiti i od štetnog UV zračenja, dok Coquette Blackberry Rich pruža licu anti-age efekat.

Jedinstvena formula koja hrani Vaše lice

Asortiman kozmetike u dm drogerijama nakon projekta dm Inkubator bogatiji je za još jedan brend Bionaproizvode za celokupnu negu lica. Micelarna voda, krema i serum za lice, kao i krema za negu protiv bora preparati su koji već godinu dana osvajaju srca kupaca. Bazirani na sastojcima poput organske celularne vode jabuke, zelenog kavijara i ulja kamilice, makadamije i kamelije, Biona proizvodi čine kožu svilenom, mekom i nežnom.

Promo 
foto: Promo

Osetljive desni odlaze u istoriju uz Olydrop

Kada se spoje prirodni sastojci matičnjak, nana, neven, bela imela, zečji trn i drugi nastaje još jedan inovativni proizvod dm Inkubatora - Olydropulje za masažu desni. Negovanje bolnih i osetljivih desni i oralne infekcije uz ovo rešenje, koje deluje i antibakterijski i smanjuje upalu, više neće biti problem.

Potpuno prirodni napici iz srca Srbije

Ponuda hrane u dm drogerijama krunisana je i jedinstvenim namirnicama koje će upotpuniti vaš dan bilo da tragate za slatkim poslasticama ili ukusnim prirodnim zalogajima i napicima. Tako od porodičnog brenda Dolovacstižu matični sokovi bez dodatka vode, šećera i aditiva, u potpuno prirodnoj boji. Dostupni u kombinaciji pet različitih voćnih ukusa, predstavljaju zdravije osveženje, a možete ih piti razblažene vodom ili pomešane sa nekim drugim voćnim sokom. Karakteristični napici zaštitni su znak i domaćeg brenda Vrtlari koji je u okviru dm Inkubatora razvio kašaste prirodne sokove od brokolija i jabuke, koji sadrže čak 51 odsto brokolija i 49 odsto mutnog soka od jabuke.

Pored spomenutih, u segmentu hrane razvijeni su i drugi specifični proizvodi poputTvoja domaćica salata od prirodnih sastojaka, različitih mikseva organskih pečuraka pod brendomTaste of the westi prirodnog medenog namaza sa malinom i višnjom Veverko. U segmentu nege i lepote tu su Hvala kozmetika, Call me Frank preparati za negu muške kose, Multiactiv čudesna marmelada za predeo oko očiju i My way natural čvrsti losioni za telo. To nije sve! Priča o ovim novitetima ne bi bila potpuna bez prvog pobedničkog proizvoda u okviru projekta dm Inkubator - TANOSHINDE ručno pravljenih sapuna, prvog preparata na svetu koji je sačinjen od jaja Japanske prepelice koja nisu termički tretirana ili hidrirana.

Promo 
foto: Promo

Deo ovog jedinstvenog asortimana biće na sniženju do 30 odsto u periodu od 16. do 30. septembra, kada će kupci imati priliku da pronađu svoje ekskluzivne favorite po još pristupačnijim cenama.

Foto: Promo