Deo proizvoda Hemofarma od sada dostupan u Idei, Rodi i Mercator prodavnicama
Zdravoteka je rezultat strateškog partnerstva kompanija Mercator-S i Hemofarm, a plan je da ona bude sastavni deo ponude oko 150 hipermarketa do kraja godine
Strateškim partnerstvom sa Hemofarmom, Mercator-S pravi još jedan važan iskorak u saradnji s domaćim proizvođačima i dobavljačima, ovog puta iz farmaceutske industrije, kojim će proširiti asortiman za oko 200 proizvoda, od kojih je 60 odsto proizvedeno u Srbiji, a plan je da do kraja godine Zdravoteka bude sastavni deo još 50 prodavnica.
Kupci će u navedenim hipermarketima na posebno označenim policama moći da nađu proizvode farmaceutske kompanije Hemofarm, poput vitamina, minerala i drugih dijetetskih suplemenata, kao i brojnih drugih preparata koji se nalaze u slobodnoj prodaji. Ponudom u Zdravotekama, kao i posebnom ponudom u Idea Organic prodavnicama, Mercator-S kupcima nudi širok asortiman, mogućnost nabavke „na jednom mestu“, s posebnim akcentom na proizvode koji prate trend zdravog načina života.
Inovativan korak
Violeta Kovačević, generalni direktor kompanije Mercator-S, ističe da su u toj kompaniji u potpunosti fokusirani na domaće proizvode.
- Ovakvo strateško partnerstvo s vodećom farmaceutskom kompanijom u Srbiji - Hemofarmom, deo je naše strategije kao nacionalnog maloprodajnog lanca koji 97 odsto ukupne vrednosti asortimana obezbeđuje kod domaćih proizvođača i dobavljača. Naše partnere čine 90 odsto kompanija iz Srbije i logično je da Hemofarm s našom kompanijom uđe u ovako ozbiljan projekat. Zdravoteka je važan korak u susret željama naših potrošača da sve što im zatreba nađu na jednom mestu, u jednoj prodavnici. Uvek spremni na nove i inovativne korake, veoma smo ponosni što smo učinili još jedan, veoma značajan za Mercator-S i Hemofarm, a pre svega za naše kupce - istakla je Kovačevićeva.
Pored 16 dobavljača čiji proizvodi čine ponudu Zdravoteke, strateški partner kompanije Mercator-S u ovom projektu je najveći regionalni proizvođač lekova i preparata, kompanija Hemofarm.
Svetski trend
Generalni direktor kompanije Hemofarm dr Ronald Zeliger smatra veoma važnim što je Mercator-S prepoznao značaj farmaceutske industrije za društvo i što u saradnji s Hemofarmom želi da ponudi Zdravoteku širokom krugu potrošača.
- Reč je o nečemu što je svetski trend i što omogućava da naši proizvodi, u domenu preventive, budu dostupni još većem broju građana u maloprodajnim objektima Mercator-S kompanije. Srećni smo što imamo priliku da s jednim od najvećih ritejl lanaca u Srbiji, koji je lider u postavljaju novih standarda u maloprodaji, inoviramo praksu i donesemo nove i šire mogućnosti za naše potrošače - naveo je Zeliger.
Promo tekst