Suočeni sa krizom koja je proistekla kao rezultat pandemije, i mali i veliki biznisi su u kratkom roku bili primorani da svoje poslovanje „prebace“ na onlajn, kako bi došli do svojih kupaca i potrošača i tako ostali konkurentni na tržištu. Prepoznavši njihove potrebe, OTP Banka je zajedno sa kompanijom Mastercard (koja je partner projekta) pripremila e-commerce rešenje koje pruža različite mogućnosti i olakšava poslovanje na duže staze.
Iskustva kompanije Telenor koja je korisnik ove usluge prenela nam je Bojanom Gođevac, Digital Products Expert. „Saradnja sa OTP bankom u domenu e-commerce je veoma značajna, jer nam daje priliku da korisnicima pružimo uslugu koja nije toliko česta u našoj industriji. Naime, korisnici imaju mogućnost da plate svoje račune, pripejd dopune i uređaje onlajn platnim karticama, jednim klikom. Na taj način značajno smo uspeli da poboljšamo korisničko iskustvo u ovom domenu. U prilog tome koliko je ova usluga postala popularna govori i rastuća baza korisnika iz meseca u mesec, kao i činjenica da smo za nju osvojili Zlatnu nagradu u domenu Digitalnog korisničkog iskustva na priznatom internacionalnom CXA festivalu koji se ove godine po prvi put održao u našem regionu“.
U razgovoru sa njom saznali smo da je saradnja sa bankom na viskom nivou zbog kvaliteta usluge, proaktivnosti i podrške kolega zaduženih za e-commerce. Po njenim rečima, usluge u potpunosti odgovaraju i manjim i većim biznisima, jer pored osnovne verzije procesuiranja kartica, postoji i mogućnost čuvanja kartica, plaćanja jednim klikom, recurring plaćanja, što su funkcionalnosti koje idu u korak sa razvojem elektronske trgovine.
Na pitanje kako napreduje e-commerce u našoj zemlji Bojana smatra da se u poslednjih nekoliko godina naglo razvio, pre svega zbog činjenice da se sve više manjih i većih kompanija uključilo u onlajn prodaju i plaćanje proizvoda. Korisnici se polako navikavaju na takav način kupovine, što sami, što podstaknuti od strane trgovaca različitim kampanjama. „Međutim, ima prostora za unapređenje, jer potencijal e-commerce jos uvek nije u potpunosti iskorišćen“ – zaključila je Bojana.
Prednost OTP e-ommerce je ta što je prilagođen potrebama različitih biznisa i nudi usluge spram faza u kojima se ti biznisi nalaze:
- oni koji već imaju webshop ali žele bolju uslugu
- oni koji nemaju svoju online prodavnicu
- i oni koji žele da naplaćuju kupcima onlajn, ali im ne treba sajt.
U bilo kom slučaju, sve se realizuje prihvatanjem uplata platnim karticama Mastercard na sajtu biznisa. Usluga je dostupna 24 časa dnevno, kako bi kupci iz celog sveta mogli da kupuju ono što im domaći preduzetnici i kompanije nude, u skladu sa njihovom vremenskom zonom. Važno je znati da su troškovi formiranja i održavanja internet prodavnice u odnosu na klasično prodajno mesto niži, i nema fiksnih troškova održavanja servisa, a banka obezbeđuje podršku tokom procesa uvođenja kao i pomoć pri integraciji sistema, ukoliko se pojavi potreba za tim. Po rečima stručnjaka, e-commerce se doživljava kao kanal koji doprinosi imidžu svakog brenda, pa tako i svoje korisnike pozicionira kao lidere u primeni savremenih tehnologija, u očima kupaca.
Garancija bezbednosti: ovde je reč o dodatnoj zaštiti za sve trgovce, zahvaljujući tome što je banka implementirala 3D Secure tehnologiju koja podrazumeva dodatne metode autentifikacije kupca, korisnika platne kartice (Mastercard SecureCode, Mastercard® Identity Check i Visa Secure). Time se trgovac štiti i obezbeđuje od eventualne zloupotrebe platne kartice na internet prodajnom mestu.
Za sve one preduzetnike kojima je ipak prvi korak kreiranje sajta, banka je u saradnji sa svojim partnerima Pim.rs, pokrenula akciju za brzo i lako kreiranje web stranice ili prodavnice, koja sa sobom nosi 50% popusta. Dodatno, nova Pay by Link opcija omogućava da trgovci svojim kupcima ponude online plaćanje nezavisno od sajta i internet prodavnice, jer se sve odvija putem SMS poruke/mejla, odnosno putem linka koji kupcima šalju trgovci SMS porukom/mejlom.
Više informacija o ponudi pročitajte na sajtu Banke.
Promo tekst