Mogućnost da svaki građanin može da koristi poštansku mrežu za prenos svog pisma ustanovljena je davne 1840. godine, kada je Pošta na sebe preuzela ulogu stuba komunikacije i uspostavila vezu između svih delova zemlje i sveta uvođenjem javnog poštanskog saobraćaja. Kao jedan od glavnih pokretača tehnološkog razvoja u zemlji, Pošta je inovacije u svoju praksu uvodila u korak sa evropskim i svetskim upravama budno prateći razvoj tehnologija i komunikacija. Pošta Srbije kao javni poštanski operator ima dužnost i misiju da univerzalnu poštansku uslugu učini dostupnu svuda i svakom, po pristupačnim cenama i pod jednakim uslovima za sve korisnike. Osim toga, Pošta je pouzdan i nezaobilazan partner u važnim nacionalnim projektima, od izdavanja i zamena zdravstvenih knjižica, upisa prava gradjana na besplatne akcije, prijema zahteva za restituciju, do baza matičnih knjiga.
„U susret modernijem poslovanju, Pošta će u svojoj stoosamdesetoj godini rast i razvoj usmeriti na pošiljke generisane iz e-trgovine i ponuditi unapređena rešenja za „poslednju milju“ dostave domaćim i ino-partnerima. Podizanje dostupnosti sa planiranom pojačanom tehnološkom opremljenošću i specijalizovanim vozilima na nepristupačnim terenima, radi lakše i sigurnije dostave, su deo planova, uz neizostavne poštankse „lokere“, praćene IT rešenjima stručnjaka Pošte“, ističe Mira Petrović, v.d. direktora Pošte Srbije.
Prepoznajući potrebe korisnika, Pošta je ravnopravan konkurent na tržištu za usluge logistike, transporta, pojednostavljenog izvoza, IT usluge i rešenja, kablovsku televiziju i internet. Ogromnom izdavačkom delatnošću i baštinjenjem poštanskog nasleđa u najstarijem tehničkom, PTT muzeju, osim poslovne, Pošta iskazuje i svoju društveno odgovornu ulogu. Izdavanjem emisija redovnih i prigodnih poštanskih maraka, „Pošta“ promoviše kulturne i istorijske vrednosti, kao i tradiciju zemlje, znamenite ličnosti i događaje važne za naše društvo u celini.
Osim toga, naredne godina za Poštu Srbije znači i početak šire društvene kampanje usmerene na podizanje ekoloških standarda i svesti. „Uvođenjem ekoloških vozila i novih rešenja za potrošnju energije u naš svakodnevni rad, nastojaćemo da pokažemo da se ulaganje u „zelena“ rešenja višestruko isplati na dobrobit čitave zajednice, i tako potvrdimo svoju lidersku ulogu u pitanjima od izuzetnog društvenog značaja kao što već godinama, inovirajući sve faze rada i infrastrukuru, potvrđujemo svoju lidersku poziciju na tržištu poštanskih usluga“, navela je Petrović.
Promo tekst