OKRET U BUDUĆNOST: U susret stoosamdesetoj godišnjici Pošte Srbije

Pošta/A.D.

Mogućnost da svaki građanin može da koristi poštansku mrežu za prenos svog pisma ustanovljena je davne 1840. godine, kada je Pošta na sebe preuzela ulogu stuba komunikacije i uspostavila vezu između svih delova zemlje i sveta uvođenjem javnog poštanskog saobraćaja. Kao jedan od glavnih pokretača tehnološkog razvoja u zemlji, Pošta je inovacije u svoju praksu uvodila u korak sa evropskim i svetskim upravama budno prateći razvoj tehnologija i komunikacija. Pošta Srbije kao javni poštanski operator ima dužnost i misiju da univerzalnu poštansku uslugu učini dostupnu svuda i svakom, po pristupačnim cenama i pod jednakim uslovima za sve korisnike. Osim toga, Pošta je pouzdan i nezaobilazan partner u važnim nacionalnim projektima, od izdavanja i zamena zdravstvenih knjižica, upisa prava gradjana na besplatne akcije, prijema zahteva za restituciju, do baza matičnih knjiga.

„U susret modernijem poslovanju, Pošta će u svojoj stoosamdesetoj godini rast i razvoj usmeriti na pošiljke generisane iz e-trgovine i ponuditi unapređena rešenja za „poslednju milju“ dostave domaćim i ino-partnerima. Podizanje dostupnosti sa planiranom pojačanom tehnološkom opremljenošću i specijalizovanim vozilima na nepristupačnim terenima, radi lakše i sigurnije dostave, su deo planova, uz neizostavne poštankse „lokere“, praćene IT rešenjima stručnjaka Pošte“, ističe Mira Petrović, v.d. direktora Pošte Srbije.

Pošta/A.D. 
foto: Pošta/A.D.

Prepoznajući potrebe korisnika, Pošta je ravnopravan konkurent na tržištu za usluge logistike, transporta, pojednostavljenog izvoza, IT usluge i rešenja, kablovsku televiziju i internet. Ogromnom izdavačkom delatnošću i baštinjenjem poštanskog nasleđa u najstarijem tehničkom, PTT muzeju, osim poslovne, Pošta iskazuje i svoju društveno odgovornu ulogu. Izdavanjem emisija redovnih i prigodnih poštanskih maraka, „Pošta“ promoviše kulturne i istorijske vrednosti, kao i tradiciju zemlje, znamenite ličnosti i događaje važne za naše društvo u celini.

Promo 
foto: Promo

Osim toga, naredne godina za Poštu Srbije znači i početak šire društvene kampanje usmerene na podizanje ekoloških standarda i svesti. „Uvođenjem ekoloških vozila i novih rešenja za potrošnju energije u naš svakodnevni rad, nastojaćemo da pokažemo da se ulaganje u „zelena“ rešenja višestruko isplati na dobrobit čitave zajednice, i tako potvrdimo svoju lidersku ulogu u pitanjima od izuzetnog društvenog značaja kao što već godinama, inovirajući sve faze rada i infrastrukuru, potvrđujemo svoju lidersku poziciju na tržištu poštanskih usluga“, navela je Petrović.

Promo tekst