Lidl pokreću ljudi, zato svedočimo otvorenih 35 prodavnica u 24 grada širom Srbije

Promo

Ono što je kompanija Lidl Srbija uradila u prvoj godini svog poslovanja u Srbiji može se sa pravom nazvati herojskim poduhvatom: otvorenih 35 prodavnica u 24 grada širom Srbije; u zemlju su doneli jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta; postali uvažen član lokalne zajednice i jedan od ključnih „igrača“ na tržištu. Sve ove uspehe postigli su zaposleni, svakodnevni biznis heroji. Zahvaljujući zajednici od njih 1800, Lidl godinu završava kao ponosni nosilac Customers Friend Icertias priznanja, koja se dodeljuje kompanijama koje imaju izvanredan odnos sa potrošačima i saradnicima.

Promo 
foto: Promo

„Rezultati koje postižemo umnogome zavise od rada naših kolega koji su svakodnevno u kontaktu sa kupcima, čineći njihovu kupovinu kvalitetnijom i prijatnijom. Zahvaljujući njima, ljudi u Srbiji iz dana u dan biraju Lidl“, potvrdila je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija Lidl Srbija.

Promo 
foto: Promo

Zato svi zaposleni u ovoj kompaniji imaju konkurentnu zaradu, petodnevnu radnu nedelju, plaćen svaki minut rada, savremenu internu komunikaciju putem mobilne aplikacije i svakodnevne prilike za učenje i usavršavanje. Pored toga, Lidl je ove godine uveo privatno zdravstveno osiguranje, za sve svoje zaposlene, pod jednakim uslovima, bez obzira na poziciju koju rade. Dodatna motivacija je i činjenica da kompanija teži da stvara rukovodeći kadar iznutra - to znači da, na primer, neko ko započne kao prodavac, može da ima veoma uspešnu dalju karijeru u Lidlu.

Promo 
foto: Promo

Osim toga, Lidlovi zaposleni se međusobno podržavaju i druže, jedni druge uvode u posao, i svoje zadovoljstvo uslovima rada prenose na atmosferu u prodavnicama.

Promo tekst