Stadion Shopping Center Vam pruža potpuno novi koncept kupovine, zabave i rekreacije. Objedinjuje dve strasti na jednom mestu – šoping i fudbal.
S obzirom da je četvrti po redu objekat u Evropi na čijem se krovu nalazi fudbalski teren čije tribine mogu da prime 5.000 gledalaca, Stadion Shopping Center je izgrađen u skladu sa savremenim standardima UEFA.
Praćenje fudbalskih utakmica, koncerata i kulturnih događaja na ovakvom mestu pruža jedinstven dožaivljaj svim posetiocima.
Površina maloprodajnog dela centra iznosi 30.000 kvadratnih metara gde možete naći najpoznatije svetske i domaće brendove, poznate ugostiteljske objekte kao i različite zabavne sadržaje.
Sa dva podzemna nivoa od 984 parking mesta, maloprodajnim delom i fudbalskim stadionom, ovaj šoping centar spada u najveći u starom delu Beograda.
Stadion Shopping Center svim svojim posetiocima pruža odličan šoping uz zabavu i sportski užitak, mesto koje spaja strasti.
*Mi u Stadion SC pratimo i analiziramo sve šta se događa oko nas. Na osnovu analiza donosimo kratkoročne i dugoročne planove gde primenjujemo ponekada i inovativne taktike. Smatram da se već sada vidi da Stadion SC osim neobičnog koncepta gde u jednoj zgradi imate i moderan šoping centar i fudbalski teren, ima i značajnu posećenost obzirom na lokaciju. Stadion SC je u 2019. većinom godine bio drugi, a ostatkom godine treći najposećeniji centar u Srbiji. To je rezultat rada i posvećenosti detaljima, nikako nije slučajnost.
*Tržni centri su svakako postali destinacija gde jedna porodica može planirati izlazak. Međutim, lokacija i sadržaji određuju da li neki tržni centar jeste to u većoj ili u manjoj meri. Naša vizija je da se posvećujemo celoj porodici i njihovim članovima. Mi u Stadion SC smo posvećeni porodičnim vrednostima, jer porodicu smatramo osnovnom ćelijom zdravog društva, a to je društvo u kome želimo da poslujemo.
*Potrebe kupaca su drugačije od onog što se trenutno na tržištu plasira. Prošetajte po drugim tržnim centrima, i ne želeći da kvarim sliku, želim da skrenem pažnju na to da imamo praktično poplavu istih mono brend radnji u svakom tržnom centru, gde je kupac primoran da isti artikal gleda u više radnji – i u mono i u multibrend radnjama. Ovo je posebno naglašeno u sportskom segmentu. Time tržni centar nije dodao sebi na vrednosti u očima potrošača. Verujemo da je različitost kategorija i brendova, osnov i kamen temeljac uspešnosti tržnog centra ma gde on bio. Naš centar se ne nalazi ni na najprometnijem, a ni na najatraktivnijem mestu u Beogradu, a uspeli smo da se visoko popnemo u mislima potrošača. Mi u Stadion SC razmišljamo na domaćinski način i zato se posetioci osećaju kao da su kod kuće. 2020. godina ce biti sažeta inovacijama koje planiramo, tačnije već smo sve isplanirali sada je implementacija na redu. Sve ce biti znatno vidljivije u Q-1 2020. ,i iskreno se nadamo da ce se našim vernim potrošačima i zakupcima , koncept koji smo pripremili doista dopasti .
Milutin Bukva Direktor za poslovni razvoj
Foto: Promo