UNIQA I U 2018. GODINI ČVRSTO U VRHU TRŽIŠTA OSIGURANJA

Promo

UNIQA osiguranje je, prema izveštaju Narodne banke Srbije, sa učešćem od 5,91% u 2018. godini potvrdilo stabilnu petu poziciju na tržištu Srbije. Rezultati poslovanja obe kompanije - UNIQA životno i UNIQA neživotno osiguranje pokazali su da je ukupna premija u prethodnoj godini iznosila 5,90 milijardi dinara. To znači da je sa skokom od 8,1% u odnosu na 2017. Kompanija zabeležila veći rast od rasta tržišta osiguranja, koji je iznosio 7,3%. UNIQA je u prethodnoj godini u obe kompanije ostvarila ukupno 308 miliona dinara dobiti.

Sa premijom od 1,95 milijardi dinara i tržištnim učešćem od 8,2% Kompanija je u prethodnoj godini zauzela 5. poziciju u životnom osiguranju, dok se sa 3,95 milijardi dinara premije i 5,2% učešća našla na 6. poziciji tržišta neživotnog osiguranja. Ukoliko se posmatraju samo dobrovoljne vrste neživotnih osiguranja UNIQA je i u 2018. godini sa 8,93% učešća zadržala 5. poziciju i na tržištu neživotnih osiguranja.

UNIQA nastavlja strategiju rasta usmerenu na dobrovoljna osiguranja i poboljšanje servisa i usluge ka klijentima. Iz tog razloga, ulaganjem u nove tehnologije i proizvode zabeležen je rekordan rast onlajn prodaje za više od 60% i napredak u svim vrstama osiguranja. Najznačajniji rast ostvaren je u prodaji putnog osiguranja sa kojim je putovalo više od 300.000 građana Srbije i dupliranje prodaje domaćinstva u poslednja dva meseca prethodne godine.

Oslanjajući se na inovacije i superioran servis po kojima je prepoznatljiva, UNIQA je u 2018. godini još jednom potvrdila da zasluženo nosi titulu lidera u kvalitetu usluga. U prethodnoj godini prva i jedina na tržištu obezbedila je besplatan Viber broj korisnicima putnog osiguranja, online plaćanje rata osiguranja, kao i Video- procenu šteta. Pored putnog, omogućena je i online prodaja osiguranja domaćinstva, kao i Pomoći na putu. Prodajna mreža Kompanije je dodatno proširena i kroz nju se sada granaju 43 poslovnice, šest generalnih agencija i 15 mobilnih kancelarija širom Srbije.

Rezultati poslovanja u prethodnoj godini, pokazuju da su planovi ispunjeni, kako na nivou profitabilnosti, tako i na nivou svih relevantnih racija uspešnog poslovanja. UNIQA osiguranje u 2019. nastavlja strategiju organskog rasta u profitabilnim segmentima, čime se obezbeđuje dugoročna stabilnost.

Foto: Promo