ZLATO U TEGLI: Slatki biznis jedne porodice, svi zajedno u proizvodnji meda!

Promo

Koristite med kao hranu, da ga ne biste koristili kao lek, kažu znalci. Vođena ovom logikom, jedna porodica iz Nove Pazove hrabro se upustila u sve ono što sa sobom nosi izazov gajenja pčela i proizvodnje meda. I to ne običnog meda! Naime, skoro svi članovi porodice Mutić uposleni su u stvaranju meda oplemenjenog zdravim dodacima koji nosi naziv Zlato u tegli. Njihov inovativan proizvod, med sa dodacima čia semena, kakao praha, koprive, borovnice i maline, ekskluzivno se može pronaći na policama odabranih Roda marketa, u okviru projekta Super Srbija.

Promo 
foto: Promo

Kao jedan od osam učesnika projekta afirmacije domaćih preduzetnika koji su pokrenuli Direct Media i Roda, i Zlato u tegli porodice Mutić takmiči se za naklonost potrošača i ostanak na policama Roda marketa i sledeće godine.

Promo 
foto: Promo

Sve takmičare možete bolje upoznati ukoliko pratite Super Srbija emisiju, svake nedelje u 18.45 na TV Prva.

Promo 
foto: Promo

Priča brenda Zlato u tegli počinje u momentu kada se Miroslav Mutić, inače diplomirani farmaceut, zainteresovao za pčelarstvo koje je, kako se ispostavilo u njegovom slučaju, vrlo brzo prevazišlo okvire hobija i sazrelo u jedan samoodrživi poslovni poduhvat.

A na pitanje otkud baš to da jedan mladi čovek kao hobi odabere pčelarstvo, nema odgovor. Inicijalni odabir je dodatno podgrejala i interesantna literatura koju je pronašao o gajenju pčela.

Promo 
foto: Promo

OVDE pogledajte kako je izgledao preduzetnički put Zlata u tegli

Od samog starta, Miroslav je znao da mora da postavi stvari onako kako to priroda od nas traži jer samo na taj način može kvalitetno iskoristiti floru koja je tipična za područije Srema gde Mutići žive. Projektu, tada još samo ideji, odmah se priključio i njegov otac, koji je na sebe preuzeo zaduženje da se poveže sa pčelarskom zajednicom.

Promo 
foto: Promo

Zlato u tegli započinje svoj put 2013. godine, kada se Miroslavu u poslu pridružuje i njegova supruga Jelena, diplomirani ekonomista. A poslovna priča koja se rađa iz ljubavi, uz svesrdnu pomoć porodice i prijatelja, sa svom svojom pozitivnom energijom, zaista bi morala uspeti. Tako je i bilo.

Promo 
foto: Promo

Ime brenda je njihova lična kreacija, prijatelji su radili na logou i vizuelnom identitetu. Jelena na marketingu i prodaji a Miroslav i njegov otac u proizvodnji. I ostali rođaci su učestvovali u različitim delovima procesa tako da je stvaranje ovog brenda u stvari bila jedna savremena moba u kojoj je čitavo okruženje porodice Mutić, iz najlepših pobuda! Proces je olakšavala izuzetno plemenita priroda proizvoda koji su odabrali da stvaraju.

Promo 
foto: Promo

Prvi korak je bilo kreiranje baze ponude, odnosno linije osnovnih medova počevši od prolećnog, pa do livadskog koji je u osnovi suncokretov med. Kao vodeći med u ponudi, izdvojio se med od mešavine nektara biljnih vrsta koje cvetaju u proleće na području Srema. On je srž asortimana a Jelena je bila inicijator ideje da se tako izvorno čist i kristalizovan med oplemeni sastojcima kao što su organski kakao, seme koprive, čia semenke, kao i sušeno voće koje je sačuvano na vrhuncu svojih kvaliteta postupkom liofilizacije.

Promo 
foto: Promo

Proizvod u koji su Mutići uložili svo svoje znanje, trud i veru, jedinstven je na tržištu sa svojim interesantnim kombinacijama ukusa i drugačijih boja. U razgovoru sa ovim parom mladih preduzetnika, ono što posebno privlači pažnju je njihov odnos prema pčelama. Dok nam pričaju kako su organizovali svoj posao, ne možemo da se otmemo utisku da o pčelama govore kao o članovima svoje porodice.

Promo 
foto: Promo

- Jako vodimo računa da naše pčele ne pate. Bitno nam je da su zdrave i u dobrom radnom raspoloženju kako bi pčelinja paša tokom sezone obezbeđivala konstantan dotok kvalitetnog nektara iz prirode. Selimo pčele za cvetom i staramo se o tome da imaju dobre uslove za rad i da su zadovoljne, kaže Miroslav.

Promo 
foto: Promo

Upornost je ono što je u porodici Mutić ključna reč, a mi bismo rekli i hrabrost. Najvažniji deo zadatka već su obavili: ova mlada porodica uspela je da napravi kvalitetan i drugačiji proizvod, med koji je sve samo ne tipičan. Stvorili su proizvod u koji se ljudi lako zaljube.

Kako sami kažu, projekat Super Srbija došao je u trenutku kada im je potreban vetar da ih pogura u željenom pravcu. Sada je samo potrebno vreme, a mi verujemo da će ga Super Srbija značajno skratiti. Nadamo se da će i ovaj inovativni proizvod doći do srca potrošača i na taj način ostati na policama Rode i sledeće godine!

A koji je vaš omiljeni ukus Zlata u tegli?

REČ DVE O ZLATU U TEGLI

Med sa dodacima organskog kakao praha, semena koprive, čia semenki, kao i sušenog voća koje je sačuvano na vrhuncu svojih kvaliteta, domaći je brend iza koga se kriju 100% čisti prirodni med i njegove mešavine, uz visok udeo polena. Birano liofilizovano voće u kombinaciji sa medom predstavlja odličnu pripremu organizma za hladne zimske dane. Med sa dodatkom čija semena prirodna je i zdrava kombinacija, med sa dodatkom kakao praha idealan je da deci pružite ukusan i zdrav slatkiš, kopriva je provereno zdrava, dok plodovi maline medu daju izuzetan ukus.

REČ DVE O SUPER SRBIJI

Projekat Super Srbija pokrenuli su Direct Media i Roda u želji da na veliko tržište izvedu 8 malih preduzetnika i pruže im priliku da postanu stalni dobavljači Roda marketa. Preduzetnici čiji proizvodi osvoje srca potrošača i pokažu zavidne rezultate prodaje, dobijaju šansu da potpišu jednogodišnji ugovor sa Rodom i osiguraju svoje mesto na policama i u 2019. godini. Samo jedan od njih, koji pored prodaje bude podjednako uspešan i u zadovoljavanju kriterijuma koji se tiču opšteg odnosa prema projektu, poštovanja rokova isporuke, spremnosti da se unapredi i promoviše svoj proizvod, poneće laskavu titulu HIT proizvoda.
Pratite preduzetničke priče na TV Prva svake nedelje od 18.45 i podržite svoje omiljene proizvode kupovinom u Rodi!

(Promo - tekst / Foto:Promo)