Savetnik za strana ulaganja Mahmud Bušatlija smatra da je kompanija "Telekom Srbija" povukla vrhunski poslovni potez kada je kupila kablovskog operatera "Kopernikus Technology".
- U redu je da se "Telekom Srbija" širi, jer to i mora da se radi da bi se moglo preživeti na tržištu. Sasvim je prirodno da Telekom kupuje kablovske kompanije jer i Telekom ima i on to ima u svojoj ponudi. Ako kalkulacija pokazuje da će ta kupovina doneti profit kompaniji zašto se ne bi širili. To je pametan poslovni potez iz prostog razloga jer ide ka širenju i diverzifikaciji svoje ponude ka različitim oblastima - kaže Bušatlija za Kurir.
- Ako ne proširi ponudu i ne bude pratio šta se dešava na tržištu onda gubi poziciju - ističe Bušatlija i dodaje da će boljitak osetiti i građani kroz bolju ponudu sadržaja i možda niže cene usluga.
Podsetimo, prema izveštaju RATEL najveći operator distributivnih medijskih sadržaja u Srbiji u 2017. godini bila je Srpska kablovska mreža SBB, sa tržišnim učešćem od 54 odsto prema broju pretplatnika, uključujući i podatke IKOM koji je početkom 2018. pripojen operateru SBB. Telekom Srbija je imao 25 odsto tržišta, pa će kupovinom kablovskog operatera "Kopernikus Technology" ojačati svoju tržišnu poziciju.
Brojke
200.000 televizijskih i internet korisnika ima "Kopernikus Technology"
U 60 gradova u Srbiji posluje ovaj kablovski operater
300.000 domaćinstava koristi usluge Kopernikus Technology"
S. Tomčić / Foto:Beta, Printscreen