NAGRADA ZA KORPORATIVNI BREND Knez petrol dobitnik priznanja Najbolje iz Srbije

Promo

Jedino domaće privatno preduzeće u svojoj branši, lider na tržištu nafte i naftnih derivata,prepoznatljivo je po kvalitetu i brizi o svojim potrošačima

Davne 2004. godine dodeljeno je prvo priznaje Najbolje iz Srbije, sad je to tradicionalna nagrada u Srbiji, priznanje koje dodeljuje Privredna komora Srbije u saradnji s Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, najboljim robnim i korprativnim brendovima u Srbiji, kao i najboljim manifestacijama i startap preduzećima.


U kategoriji najboljeg korporativnog brenda - proizvodna dobra i usluge, nagrada je dodeljena domaćoj kompaniji „Knez petrol“.
Jedino domaće privatno preduzeće u svojoj branši, lider na tržištu nafte i naftnih derivata, prepoznatljiv po kvalitetu i brizi o svojim potrošačima, sa integrisanim društveno odgovornim poslovanjem u rad i razvoj. Zaposleni u kompaniji su primarni razvojni resurs, što je osnov za dalji napredak, a kompaniju stavlja na korak ispred konkurencije.

Svečana dodela priznanja održana je u hotelu „Hilton“ u Beogradu. Dodeli priznanja prisustvovali su mnogi članovi Vlade Srbije, među kojima su premijerka Ana Brnabić, potpredsednik Vlade Srbije i ministar trgovine turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, predsednik PKS Marko Čadež, dajući podršku i podsticaj najboljima da nastave uspešno, boljima da budu još bolji.

Promo 
Knežević: Ovo je potvrda da je kvalitet naših usluga imperativ našeg poslovanjafoto: Promo

Među laueratima ovogodišnje nagrade našlo se više od 150 najboljih srpskih brendova.


U ime kompanije „Knez petrol“, za najbolji korporativni brend, proizvodna dobra i usluge nagradu je primio Srđan Knežević. Nagradu mu je dodelio Slobodan Nakarada, direktor Muzeja savremene umetnosti.
- Nagrada je samo podsticaj razvoja novih poslovnih ideja i jačanja vrednosti kompanije, kao i veliki pokazatelj i potvrda da je kvalitet naših usluga i prepoznatljivost brenda imperativ našeg poslovanja. Posebno sam zadovoljan činjenicom da je, pored finansijskog parametra i ocene stručnog žirija, jedan od parmetara za izbor najboljeg brenda glas potrošača. To nam pokazuje da idemo pravim smerom i nameće da postavljavamo još više ciljeve vodeći računa prvenstveno o potrošaču, kvalitetu i inovativnosti - izjavio je Knežević.