BEOGRAD - Rok za prijave za učešće u akciji "Najbolje iz Srbije", koju 13. put organizuju Privredna komora Srbije (PKS) i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, produžen je do 12. februara, do kada privrednici mogu da kandiduju svoje kompanije i brendove za to priznanje, saopštila je danas PKS.
Najbolji robni i korporativni brendovi ove godine biće izabrani u 24 kategorije, među kojima su i tri nove – Najbolji hotel u Srbiji, Najbolji "mali" turistički smeštaj u Srbiji i Najbolji organski proizvod iz Srbije.
Iz PKS ističu da tradicionalna akcija PKS i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, podiže vidljivost domaćih brendova a priznanje je od 2004. ponelo 312 dobitnika u različitim kategorijama.
Podseća se da su kriterijumi za izbor najboljih definisani su posebnom metodologijom, koja obuhvata analizu tržišno-finansijskih parametara, glasanje potrošača, poslovnih partnera i stručnjaka, kao i ocene žirija.
U žiriju su predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, PKS i stručnjaci iz oblasti marketinga, komunikacija i medija, zaštite potrošača.
Glasanje počinje sredinom februara. Od 2004, kada je akcija "Najbolje iz Srbije" prvi put organizovana, nominovano je više od 1.700 brendova. Iz godinu u godinu sve je više prijavljenih kompanija za to priznanje i sve više potrošača, privrednika i stručnjaka koji glasaju za najbolje.
Učešće u akciji je besplatno, prijavljivanje kompanija i glasanje je onlajn na zvaničnom sajtu www.najboljeizsrbije.com, a informacije će biti dostupne i na društvenim mrežama te akcije i PKS.
(Kurir.rs/Beta/Foto: Fonet, Ilustracija)