HIT: Vino „40 dana“ reklamiraće porodica Adams

Promo

Na promociji „vina koje diže iz mrtvih“ u Beogradu glumci će igrati likove iz serije, a pojaviće se i vampir Sava Savanović

Priča o vinu „40 dana“ oduševljava srpsku javnost.


Proizvođači i autori kampanje idu korak dalje i najavljuju promociju na kojoj će glumci biti u kostimima likova iz serije „Porodica Adams“, a glavni promoter je čuveni srpski vampir Sava Savanović, čiji će lik osmisliti studenti Fakulteta primenjene umetnosti.


Svi ih hvale


- Oni su genijalci. Ovo je kreativnije od mnogo čega što se nudi. Odavno nisam čuo bolju ideju - nije krio oduševljenje Dragan Ilić u emisiji „Buđenje sa Draganom i Goricom“ kada je u Kuriru pročitao o originalnoj ideji kamenoresca Jovana Milenkovića i vlasnika štamparije „Idea“ Marka Milovanovića iz Kragujevca da proizvedu vino „40 dana“.


Nekomercijalna priča je, uz reklamnu krilaticu „Vino koje diže iz mrtvih“, postala hit u celoj Srbiji. Milenković kaže da je sve krenulo kao šala:

- Pomislili smo ako već svi imaju svoje brendove, što i mi kamenoresci ne bismo. Kreativni tim dizajnera štamparije „Idea“ dizajnirao je etikete i postavili smo projekat na Fejsbuk. A onda je krenula lavina.

Promo 
foto: Promo


Preporuke za ovo vino, koje je proizvedeno po najvišim standardima, u seriji od 200 flaša za lične potrebe, praćene su crnim humorom:

- Kombinacija plodnog zemljišta, odgovarajuće nadmorske visine i umerene klime na Bozmanskom groblju pružaju idealne uslove za dobijanje kvalitetnog vina.


Vinarija je, naravno, dobila ime „Bozman“.

- Da smo imali 20.000 flaša, prodali bismo. Nastala je ludnica na društvenim mrežama. Ljudima se dopala ideja. Vino smo podelili prijateljima. Posle pisanja Kurira imali smo preko hiljadu poziva, bilo je i ozbiljnih ponuda - veli Milenković.

Printscreen 
foto: Printscreen


Stalno nove ideje


Marko Milovanović kaže da nadolaze nove i nove ideje.

- Podigli smo standarde u kampanji, pa planiramo da sa glumcima kragujevačkog teatra „Joakim Vujić“ uradimo performans koji podrazumeva da budu odeveni kao likovi iz „Porodice Adams“.


Kurir D. Ilić

Foto: Promo, Printscreen