Zamisao Jovan Milenković i Marko Milovanović iz Kragujevca lansirali su svoj brend vina „40 dana“, koje je uz kreativnu reklamnu kampanju na internetu planulo širom Šumadije
Originalna ideja kamenoresca Jovana Milenkovića i vlasnika štamparije „Idea“ Marka Milovanovića iz Kragujevca, da proizvedu vino „40 dana“ uz reklamnu krilaticu „vino koje diže iz mrtvih“, postala je hit u glavnom gradu Šumadije.
- Sve je krenulo kao šala. Pomislili smo da ako svi ostali imaju svoje brendove, što i mi kamenoresci ne bismo krstili stvari kakvim jesu. Kreativni tim štamparije „Idea“ dizajnirao je etikete i postavili smo projekat na Fejsbuk. A onda je krenula lavina - kroz smeh priča Milenković.
Preporuke za ovo vino, koje je ipak proizvedeno po najvišim standardima, u seriji oko 200 flaša za lične potrebe, praćene su crnim humorom.
Plodno zemljište
„Kombinacija plodnog zemljišta, odgovarajuće nadmorske visine i umerene klime na Bozmanskom groblju pružaju idealne uslove za dobijanje kvalitetnog vina“, jedna je od reklamnih krilatica. Naglašava se i da geografska oznaka vina, a to je gradsko groblje „Bozman“, podrazumeva da grožđe, a samim tim i vino, prođu određene tretmane da bi nosili geografsku oznaku. Vinarija je dobila logično ime - „Bozman“.
- Da smo imali 20.000 flaša, prodali bismo ih. Nastala je ludnica na društvenim mrežama. Ljudima se dopala ideja - priča kroz smeh Milenković.
Nema cenu
Idejni tvorci ovog brenda i šaljive reklamne kampanje ipak nemaju nameru da se ozbiljno bave proizvodnjom i osvajanjem tržišta. Čak nisu ni formirali cenu svog proizvoda, iako im je stiglo mnogo porudžbina. Ali zato su dobar deo svoje proizvodnje podelili najbližim prijateljima.
Kurir / Dragomir Ilić
Foto: Promo