Agencija McCann Beograd je na prestižnom festivalu Golden Drum osvojila pet nagrada, čime je potvrdila lidersku poziciju među agencijama iz Srbije, dok je McCann Worldgroup proglašena za vodeću agencijsku mrežu već četvrti put.
Međunarodni žiri nagradio je kampanju „DemocrARTisation kreiranu i realizovanu u saradnji sa Muzejom savremene umetnosti sa jednom zlatnim, tri srebrna i jednim bronzanim priznanjem. Inovativna kampanja omogućila je da neka od najvažnijih dela Muzeja savremene umetnosti budu dostupna publici i u toku perioda renoviranja zgrade muzeja koji je otvoren za javnost upravo na dan dodele nagrada.
„Veoma nam je drago da je žiri festivala prepoznao naš zajednički napor i želju da, sa agencijom McCann Beograd, omogućimo da naša kolekcija ostane dostupna za ljubitelje umenosti u periodu rekonstrukcije. Ove nagrade predstavljaju za nas dodatne razloge za slavlje, sada kada je zgrada Muzeja savremene umetnosti ponovo otvorena za posetioce“, izjavila jeSenka Ristivojević, PR Muzeja savremene umetnosti.
„Veliki uspeh i radost za naš tim i naročito za digitalno odeljenje agencije. Zahvaljujem svim klijentima i partnerima koji su svojim medijskim prostorom učestvovali i pomogli da aktiviramo msu ARt aplikaciju i na taj način učinimo umetnička dela iz kolekcija MSU dostupnim svima. Posebno sam ponosna na ceo agencijski tim koji konzistentno ostvaruje uspeh na ovom festivalu. Za nas Golden Drum festival ima veliki značaj, predstavlja potvrdu kvaliteta na internacionalnoj sceni i zauzima posebno mesto”, ističe direktorka agencije McCann Beograd Olivera Perković.
Realizaciju kampanje msu ARt su podžali: Telekom Srbija, Ahold Delhaize, Halkbank, Bambi, i brendova Coca-Cola, Schweppes, Fanta, BMW, Honda, Mini Maurice, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel i Liu Jo.
Aplikacija msuARt do sada je nagrađena sa ukupno sedam nagrada na različitim među narodnim i domaćim festivalima.
Nakon što je, zbog radova na rekonstrukciji, deset godina bila zatvorena za javnost zgrada Muzeja savremene umetnosti je ponovo otvorena izložbom „Sekvence. Umetnost Jugoslavije i Srbije iz zbirki Muzeja savremene umetnosti“. Prvih sedam dana, do 27. oktobra u 10 časova, muzej će biti neprekidno otvoren 24 sata dnevno i publika će biti u mogućnosti da u bilo koje vreme obiđe izložbu, a ulaz je besplatan.