Addiko banka je danas predstavila Addiko Chat Banking, inovativnu i na našem tržištu prvu uslugu za finansijske transakcije koje se obavljaju putem Vajbera. Addiko Chat Banking je usluga digitalnog bankarstva koja preko Vajbera, jedne od globalno najpopularnijih komunikacionih platformi, omogućava korisnicima ne samo da direktno komuniciraju sa bankom, već i da vrše jednostavna plaćanja. Na ovaj način, platforma koja je korišćena za razgovore i slanje poruka pretvara se u digitalni alat pomoću kojeg klijenti mogu proveriti stanje bankovnog računa, platiti račune ili nadgledati finansijske transakcije.
Addiko banka je postala prva banka u Srbiji i jedna od prvih u svetu koja omogućava usluge plaćanja putem Vajbera. Uvođenjem nove usluge Addiko Chat Banking, banka je nastavila sa modernizacijom i digitalizacijom svojih poslovnih operacija. Pružanje osnovnih bankarskih usluga je prilagođeno korisnicima, na jednostavniji i efikasniji način, čime banka odgovara na svakodnevne potrebe klijenata.
„Svesni da se finansijske institucije i usluge koje pružaju neminovno prilagođavaju potrebama klijenata, u proteklih godinu dana smo napravili veliki iskorak u digitalizaciji poslovanja, unapredili internet i mobilno bankarstvo i time omogućili niz digitalnih usluga koje su naišle na odličan odjek kod klijenata. Ovde se nećemo zaustaviti. Podatak da se, od kada smo promenili aplikaciju „Mbanking“, šestrostruko povećao broj korisnika potvrđuje da smo na pravom putu. Želimo da klijenti u potpunosti osete prednosti primene i korišćenja mobilnih platformi, pa je Addiko Chat Banking usluga, kao i saradnja sa Vajberom, samo jedna u nizu planiranih aktivnosti u ovom segmentu“, rekao je Ivan Radojčić, predsednik Izvršnog odbora Addiko Bank a.d. Beograd. Addiko banka sa ponosom naglašava da je ovo prva banka u regionu centralne i istočne Evrope koja je sa globalno najpopularnijim brendom poput Vajbera razvila ovu uslugu, te će Addiko tim imati mogućnost da direktno komunicira sa klijentima kojima će pružati moderne i jednostavne načine plaćanja. „Uvođenjem ove usluge, potvrdili smo želju da nas klijenti prepoznaju kao banku koja poznaje njihove potrebe i štedi vreme, omogućavajući im da efikasno obavljaju sve bankarske transakcije“, dodao je Radojčić.
Addiko Chat Banking usluga pruža korisnicima mogućnost plaćanja, prenos sredstava između sopstvenih računa, proveru stanja na računu, nadgledanje transakcija, pronalaženje najbliže filijale i bankomata, ali i pristup najnovijim informacijama o Addiko ponudama.
„Vizija Vajbera oduvek je bila da povezujemo ljude, bez obzira ko su oni ili odakle su. Proces razvoja od aplikacije za razmenu poruka do komunikacijske platforme bio je samo sledeći korak u ovoj strategiji. Uspostavili smo mostove između krajnjih korisnika i za njih relevantnih kompanija, a sada smo svedoci njihovih prvih velikih uspeha. Kroz chatbot, svaki korisnik može tražiti relevantne informacije, pa na brz i siguran način upravljati potrebnim uslugama. Vidimo izvrsne mogućnosti za takvu vrstu komunikacije između kompanija i korisnika upravo posmatrajući sa poslovne strane. Na primer, partneri Banking i Fintech su među prvima koji ilustruju veliki potencijal ovog načina komunikacije", rekao je Atanas Raikov, Rakuten Viber, direktor za razvoj poslovanja Centralne i Istočne Evrope (CEE) i zajednice nezavisnih država bivšeg Sovjetskog saveza (CIS).
„Kako Vajber u regionu broji desetine miliona korisnika, odlučili smo da upravo putem ove aplikacije ponudimo klijentima svoje proizvode i usluge. Addiko Chat Banking pokazuje usmerenje banke ka modernizaciji i inovacijama, praćenju novih trendova i uspostavljanju novih standarda u digitalnom bankarstvu“, objasnio je na predstavljanju ove usluge Srđan Novaković, direktor Digitalnog centra Addiko Banka.d. Beograd.