Domaći lider u proizvodnji šećera prepoznat kao jedna od 22 najbolje kompanije u zemlji
Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija dodelili su 2. februara priznanja najuspešnijim domaćim robnim i korporativnim brendovima na završnoj ceremoniji akcije „Najbolje iz Srbije 2016“. Na svečanosti u Novom Sadu nagrade su uručene predstavnicima 22 domaće kompanije u 25 kategorija.
Za najbolje korporativne brendove u kategoriji roba svakodnevne potrošnje priznanja su otišla kompaniji „Sunoko“, dugogodišnjem lideru u proizvodnji šećera u Srbiji, koji poseduje više od polovine proizvodnog i skladišnog kapaciteta zemlje i čini više od 75 odsto njene ukupne proizvodnje.
Ljubiša Radenković, direktor kompanije „Sunoko“, ukazuje je njihova šećerana u Pećincima najefikasnija u jugoistočnoj Evropi, kao i da je za svaki brend, osim kvaliteta osnovnog proizvoda, ambalaža drugi najvažniji kanal komunikacije s kupcima.
Koliko je za ambalažu bitno da bude praktična?
- Izuzetno je važno da ambalaža bude praktična jer su potrošači postali zahtevni i žele da što lakše upotrebe proizvod. U prilog tome govori podatak da se broj pakovanja u džakovima u trgovini znatno smanjio u odnosu na pakovanje 1/1 i sitnija pakovanja, što znači da se potrošači odlučuju za proizvod s lakšom i praktičnijom upotrebom. Mi imamo pakovanje šećera od 750 grama sa čepom, koje sprečava rasipanje koje je ranije mučilo mnoge korisnike šećera.
Koliko su domaći dizajneri i, uopšte, domaća scena u oblasti dizajna ambalaže u toku s trendovima u svetu?
- Bez lažne skromnosti, u potpunosti smo u trendu, a u nekim stvarima smo čak i bolji.