Foto: Zorana Jevtic

Izvršena smena odgovornih

ANTIĆ O UVEĆANIM RAČUNIMA ZA STRUJU: Nijedan građanin neće biti oštećen

BEOGRAD - Nijedan građanin neće biti oštećen zbog grešaka u računima za struju, izjavio je danas ministar energetike i rudarstva Aleksandar Antić.

InfoBiz
> 00:00h

On je rekao da je bilo određenih propusta prilikom izdavanja decembarskih računa, ali da očekuje da će takvih slučajeva biti manje od 0,1 odsto ukupnog broja domaćinstava.

Foto: Stefan Jokić

Upitan da li će biti obeštećeni i oni građani koji ne podnesu reklamaciju, Antić je rekao da će biti kontrolisani svi decembarski računi u kojima je prema podacima EPS došlo do kašnjenja u očitavanju brojila.

NAPUMPANI RAČUNI ZA STRUJU: Dva direktora lete jer nisu sprečila bruku?

"Ključni problem je što nisu očitana brojila tridesetak dana od prethodnog očitavanja, i to se desilo na nekoliko hiljada brojila na teritoriji cele Srbije", rekao je Antić.

Foto: Shutterstock

Veći računi i povećana potrošnja su tako posledica većeg broja obračunskog dana ili prelaska iz tarife u tarifu, precizirao je Antić.

EKSPRESNO OBEŠTEĆENJE: Reklamacije na račune za struju do kraja meseca

"To ćemo konsolidovati čitanjem računa početkom februara, uzećemo u obzir period od 60 dana, podeliti na pola. I ako je neko bio oštećen zbog prelaska u tarifu, to ćemo poništiti i ljudi će platiti ispravne račune za potrošnju koju su imali. Ništa neće biti odokativno, već po formuli potrošnje", rekao je Antić.

EPS O REKLAMACIJI RAČUNA ZA STRUJU: Moguće podnošenje pismeno ili na šalterima

Ministar je dodao i da je urađena analiza odgovornosti, da su smenjeni oni koji su bili na rukovodećim mestima, te da je stavljena tačka na takve situacije koje se više neće ponoviti.

(Tanjug/Pink)

Bonus video

ANKETA: Ko je odgovoran za prenapumpane račune za struju