Belo KDS Kopernikus, na čijim talasima i poslanik SNS Vladimir Đukanović ima svoju emisiju, kupio je šidsku firmu za 531.000 evra
BEOGRAD - JP Radio Šid prodat je kablovsko-distributivnom sistemu Kopernikus za 531.000 evra, po ceni 76 puta višoj od početne, saopštila je Agencija za privatizaciju.
Prema izveštaju Saveta za borbu protiv korupcije iz februara 2015, Kopernikus se dovodi u vezu sa Srpskom naprednom strankom od kada je njen treći program tokom izborne kampanje 2011-2012. zakupila ova, sada vladajuća stranka, preko firme „Sens marketing“.
Farbanje Lutrije
Savet navodi i da je funkcionerka SNS Tatjana Vidojević bila glavna i odgovorna urednica trećeg kanala Kopernikusa, a svoju autorsku emisiju „Na kafi sa Đukom“ na ovoj televiziji ima i glavni moler u SNS i poslanik u Skupštini Srbije Vladimir Đukanović.
Podsetimo, Kurir je pre nedelju dana objavio da je Đukanović, inače bivši predsednik Skupštine „Državne lutrije Srbije“, snimljen kako sa sedmoricom muškaraca sivim džipom u ponoć dolazi do zgrade DLS. Cela ekipa je potom s merdevinama i crnim tašnama ušla u zgradu DLS, gde su ostali do dva sata ujutro! Snimak je iz 2013, a Đukanović je tim povodom Kuriru izjavio da su se u gluvo doba noći ispred državne kompanije sastali zarad njenog renoviranja: „Išli smo da krečimo. Da, krečili smo i šta tu ima sporno?!“
Odgovor na to ko je sproveo javnu nabavku na kojoj su oni pobedili kao najbolji moleri Đukanović nije dao.
Cena uvećana 76 puta
Početna cena za prodaju 100 odsto kapitala koji opština Šid ima u tom radiju iznosila je 6.928 evra. Prema informaciji sa sajta Radio Šida, otvaranje ponuda bilo je odloženo sa 12. na 19. avgust „zbog nedostatka kod ponuđača“. Pre prodaje u opštini Šid i samom radiju bili su nezadovoljni procenom vrednosti Radio Šida, smatrajući da je ovaj medij potcenjen jer u svom sastavu ima kablovsku televiziju sa oko 3.000 korisnika, koji plaćaju nešto više od po 1.000 dinara mesečno, što donosi priliv od tri miliona dinara mesečno. Da je šidski radio i te kako vredan, pokazuje i konačna cena prodaje, koja je nadmašila i ponudu koju je „Maksim medija“ u sredu dala za Studio B - 530.000 evra.
Prema izveštaju Saveta za borbu protiv korupcije iz februara 2015, Kopernikus se dovodi u vezu sa Srpskom naprednom strankom od kada je njen treći program tokom izborne kampanje 2011-2012. zakupila ova, sada vladajuća stranka, preko firme „Sens marketing“.
Farbanje Lutrije
Savet navodi i da je funkcionerka SNS Tatjana Vidojević bila glavna i odgovorna urednica trećeg kanala Kopernikusa, a svoju autorsku emisiju „Na kafi sa Đukom“ na ovoj televiziji ima i glavni moler u SNS i poslanik u Skupštini Srbije Vladimir Đukanović.
Podsetimo, Kurir je pre nedelju dana objavio da je Đukanović, inače bivši predsednik Skupštine „Državne lutrije Srbije“, snimljen kako sa sedmoricom muškaraca sivim džipom u ponoć dolazi do zgrade DLS. Cela ekipa je potom s merdevinama i crnim tašnama ušla u zgradu DLS, gde su ostali do dva sata ujutro! Snimak je iz 2013, a Đukanović je tim povodom Kuriru izjavio da su se u gluvo doba noći ispred državne kompanije sastali zarad njenog renoviranja: „Išli smo da krečimo. Da, krečili smo i šta tu ima sporno?!“
Odgovor na to ko je sproveo javnu nabavku na kojoj su oni pobedili kao najbolji moleri Đukanović nije dao.
Cena uvećana 76 puta
Početna cena za prodaju 100 odsto kapitala koji opština Šid ima u tom radiju iznosila je 6.928 evra. Prema informaciji sa sajta Radio Šida, otvaranje ponuda bilo je odloženo sa 12. na 19. avgust „zbog nedostatka kod ponuđača“. Pre prodaje u opštini Šid i samom radiju bili su nezadovoljni procenom vrednosti Radio Šida, smatrajući da je ovaj medij potcenjen jer u svom sastavu ima kablovsku televiziju sa oko 3.000 korisnika, koji plaćaju nešto više od po 1.000 dinara mesečno, što donosi priliv od tri miliona dinara mesečno. Da je šidski radio i te kako vredan, pokazuje i konačna cena prodaje, koja je nadmašila i ponudu koju je „Maksim medija“ u sredu dala za Studio B - 530.000 evra.