Rukovodstvo državnog gubitaša do 19. juna prikuplja ponude za 22 nova auta, čija je prosečna cena oko 30.000 evra
BEOGRAD - Da rukovodstvu „Srbijagasa“ s Dušanom Bajatovićem na čelu štednja očigledno nije jača strana, vidi se po tome što u tom javnom preduzeću sledećeg meseca nameravaju da kupe još 22 vozila, zašta će iskeširati neverovatnih 600.000 evra!
Osim što je „Srbijagas“ početkom godine na četiri džipa „rendž rover“ spiskao oko 140.000 evra, ili oko 17 miliona dinara, sada su raspisana čak četiri tendera za kupovinu 10 dostavnih vozila, pet putničkih terenskih, pet teretnih terenskih i dva kombi vozila, a svako vozilo u proseku košta oko 30.000 evra.
Kojim vozilima i po kojoj ceni će biti obogaćen vozni park „Srbijagasa“, koji je morao da se odrekne 16 automobila u sklopu Vladine akcije smanjivanja voznog parka, znaće se posle 19. juna, kad ističe rok za dostavljanje ponuda za poslednja dva tendera.
Opstrukcija
Iz „Srbijagasa“ i od Dušana Bajatovića ovim povodom nismo dobili odgovore. Zoran Janković, nezavisni član Nadzornog odbora „Srbijagasa“, kaže da postoji opstrukcija rukovodstva tog javnog preduzeća prema NO i prema Vladi Srbije.
Pitanja bez odgovora
- Planom i programom poslovanja za ovu godinu „Srbijagas“ je predvideo kupovinu terenskih vozila i kamiona veće nosivosti za obilazak merno-regulacionih stanica po njivama, do kojih obično nema puta. Odobrili smo kupovinu jednog dela terenskih vozila, ali, iskreno, ne verujem da smo odobrili toliki broj. Mislim da smo ukupno odobrili 10 do 15 terenskih vozila za ovu godinu, a oni su već kupili četiri. Isto kao što ni vi ne možete da dobijete odgovor, tako i NO na svoja pitanja čeka odgovor po godinu dana. Mogao bi da nam pomogne MUP i da pri svakoj prvoj registraciji vozila traži odluku NO o kupovini na uvid, što je zakonom i predviđeno. Na sastanku u Ministarstvu privrede predsednik NO „Srbijagasa“ Milivoje Miletić rekao je da se rukovodstvo „Srbijagasa“ ponaša kao da je ono osnovalo državu, a ne obrnuto - kaže Janković.
Osim što je „Srbijagas“ početkom godine na četiri džipa „rendž rover“ spiskao oko 140.000 evra, ili oko 17 miliona dinara, sada su raspisana čak četiri tendera za kupovinu 10 dostavnih vozila, pet putničkih terenskih, pet teretnih terenskih i dva kombi vozila, a svako vozilo u proseku košta oko 30.000 evra.
Kojim vozilima i po kojoj ceni će biti obogaćen vozni park „Srbijagasa“, koji je morao da se odrekne 16 automobila u sklopu Vladine akcije smanjivanja voznog parka, znaće se posle 19. juna, kad ističe rok za dostavljanje ponuda za poslednja dva tendera.
Opstrukcija
Iz „Srbijagasa“ i od Dušana Bajatovića ovim povodom nismo dobili odgovore. Zoran Janković, nezavisni član Nadzornog odbora „Srbijagasa“, kaže da postoji opstrukcija rukovodstva tog javnog preduzeća prema NO i prema Vladi Srbije.
Pitanja bez odgovora
- Planom i programom poslovanja za ovu godinu „Srbijagas“ je predvideo kupovinu terenskih vozila i kamiona veće nosivosti za obilazak merno-regulacionih stanica po njivama, do kojih obično nema puta. Odobrili smo kupovinu jednog dela terenskih vozila, ali, iskreno, ne verujem da smo odobrili toliki broj. Mislim da smo ukupno odobrili 10 do 15 terenskih vozila za ovu godinu, a oni su već kupili četiri. Isto kao što ni vi ne možete da dobijete odgovor, tako i NO na svoja pitanja čeka odgovor po godinu dana. Mogao bi da nam pomogne MUP i da pri svakoj prvoj registraciji vozila traži odluku NO o kupovini na uvid, što je zakonom i predviđeno. Na sastanku u Ministarstvu privrede predsednik NO „Srbijagasa“ Milivoje Miletić rekao je da se rukovodstvo „Srbijagasa“ ponaša kao da je ono osnovalo državu, a ne obrnuto - kaže Janković.
Bilans
CEH PO DŽEPU GRAĐANA
- „Srbijagas“ duguje oko milijardu evra, a garancije za njihove dugove daje država, odnosno poreski obveznici Srbije
- odrekli se 16 vozila u velikoj državnoj akciji štednje (8 „škoda“, 3 „zastave“, 2 „opela“, „fijat“, „sitroen“ i „opel“)
- početkom godine „Srbijagas“ već kupio četiri džipa „rendž rover“, koje proizvodi „Lend rover“ iz Velike Britanije