BEOGRAD - Srpski potrošači su tokom 2014. najčešće reklamirali telefone, laptopove i tablete, kao i telekomunikacione usluge, a najveći broj građana imao je problem s pretplatom za mobilnu telefoniju, saopštila je Nacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS).
Ta organizacija je ukazala da su u prethodnim godinama građani najviše žalbi imali na kvalitet obuće i odeće, ali da se lane trend promenio, pa je najviše žalbi stiglo na informacionu i komunikacionu opremu, a tesno ih prate usluge mobilne telefonije. NOPS ističe da sva tri mobilna operatera u Srbiji iz godine u godinu beleže povećanje broja prigovora.
U saopštenju se navodi da je u saradnji sa Udruženjem za zaštitu potrošača Vojvodine za 2013/14. evidentirano, obrađeno i rešeno više od 9.000 prigovora potrošača. Od njih se najveći broj, 17 odsto, odnosilo na problem s robom, i to informacionom i komunikacionom opremom, 14,7 odsto na problem s odećom i obućom, dok treće mesto zauzima usluga mobilne telefonije sa 6,6 odsto prijava. Građani koji su reklamirali obuću najviše su se žalili na kvalitet patika - 50,6 odsto potrošača, dok se 17,2 odsto primedbi odnosilo na cipele, a 15,3 odsto na odeću i tekstil.
U kategoriji kućnih aparata, potrošači su najviše primedbi imali na mašine za veš, sudove i za sušenje, pegle...
PRIGOVORI POTROŠAČA: Najviše žalbi na laptopove, mobilne telefone i pretplatu
Objavljeno
09.04.2015. 0:37h
→ 21.01.2017. 19:44h
NOPS ističe da sva tri mobilna operatera u Srbiji iz godine u godinu beleže povećanje broja prigovora na usluge i aparate