Don Don kupio kragujevački Žitoprodukt

Zorana Jevtić
Direktor i većinski vlasnik kompanije Aleš Mozetič rekao je da je prvi cilj da se uveća proizvodnja sa 20.000 na 40.000 vekni hleba dnevno, kao i proizvodnja 20.000 jedinica peciva i 30.000 komada tosta

KRAGUJEVAC - Kompanija Don Don, najveći prozvođač hleba i peciva u Srbiji, kupila je od Agromarketa 86 odsto akcija preduzeća Žitoprodukt iz Kragujevca za tri miliona evra.

Direktor i većinski vlasnik kompanije Don Don Aleš Mozetič rekao je novinarima u Kragujevcu da će u razvoj Žitoprodukta u početku uložiti 500.000 evra za rekonstrukciju mlina i da je u planu da Kragujevac postane centar za pogone te kompanije na jugu Srbije.

"Planirano je da početkom novembra kapacitet mlina bude 100 tona dnevno, a da do leta bude udvostručen", rekao je Mozetič.

On je najavio da će u narednih godinu dana biti uloženo milion evra u širenje pogona i novu opremu, razvoj tržišta, asortimana, kao i unapređenje maloprodaje.

"Prvi cilj je da uvećamo proizvodnju sa 20.000 na 40.000 vekni hleba dnevno, kao i proizvodnja 20.000 jedinica peciva i 30.000 komada tosta", rekao je Mozetič.

On je naveo da je u planu da u Kragujevcu bude i centralna proizvodnja tosta za celu Srbiju i da se ubrzo pokrene i proizvodnja dvopeka, kao novina u asortimanu Don Dona. Mozetič je najavio upošljavanje još 50 novih radnika naredne godine u pogonima u Kragujevcu, gde je sada ima oko 170 zaposlenih. On je potvrdio da neće biti povećanja cene hleba i peciva.

Slovenačka kompanija Don Don posluje u regionu 20 godina, a na tržištu Srbije sedam godina, gde je uložila oko 35 miliona evra u razvoj pekarske industrije.

Proizvodi u Pudarcima, Zrenjaninu, Kraljevu, Nišu, Jakovu, Leskovcu Vrnjačkoj Banji, pekari u Svrljigu i Fidelinka pekari u Subotici, a upošljava u Srbiji oko 1.500 radnika.