Ukupno 32 najsavremenije ruske građevinske mašine stigle u Srbiju, gde će služiti za modernizaciju železničke infrastrukture, koja se finansira iz ruskog kredita od 800 miliona dolara
BEOGRAD - Počinje modernizacija koloseka.
Najsavremenije ruske građevinske mašine, ukupno 32, stigle su u Srbiju, gde će služiti za remont i izgradnju pruga u okviru modernizacije železničke infrastrukture, koja se finansira iz ruskog kredita od 800 miliona dolara, saopštile su juče „Železnice Srbije“.
Koridor 10
Mehanizacija za demontažu i montažu koloseka ruske kompanije „Remputmaš“ biće angažovana najpre na rekonstrukciji i modernizaciji šest deonica na Koridoru 10 ukupne dužine oko 112 kilometara, kao i na pruzi Beograd-Pančevo. Tokom jula i avgusta na srpske pruge stići će još 70 takvih mašina, što znači da će duž Koridora 10 biti angažovano više od sto najsavremenijih ruskih mašina namenjenih izgradnji koloseka.
- Sredinom 2014. počeće radovi na remontu dve deonice na Koridoru 10, i to od Rume do Golubinaca (17,9 kilometara) i od Sopota Kosmajskog do Kovačevca (18,4 kilometara). Krajem 2014. ili početkom 2015. godine remontovaće se pruga Mala Krsna - Velika Plana u dužini od oko 29,5 kilometara - navode u „Železnicama“.
U toku sledeće godine počeće remont i preostale tri deonice na Koridoru 10: Vinarci-Đorđevo (oko 15 kilometara), Vranjska Banja - Ristovac (oko 17,7 kilometara) i Bujanovac-Bukarevac (oko 13,8 kilometara).
Pruga Beograd-Bar
Po završetka radova na Koridoru 10 mehanizacija će biti prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada, kao i na prugu Beograd-Bar kroz Srbiju.
Promocija novih građevinskih mašina iz Rusije biće obavljena danas u Rumi u prisustvu Dragoljuba Simonovića, generalnog direktora „Železnica Srbije“, kao i članova rukovodstva firme zadužene za realizaciju ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica „RŽD internešnl“, čiji su osnivač Ruske železnice. Rekonstrukcija i modernizacija šest deonica na Koridoru 10 jedan je od pet projekata modernizacije srpskih železnica koji će se finansirati iz ruskog državnog kredita ukupne vrednosti oko 800 miliona dolara.
Najsavremenije ruske građevinske mašine, ukupno 32, stigle su u Srbiju, gde će služiti za remont i izgradnju pruga u okviru modernizacije železničke infrastrukture, koja se finansira iz ruskog kredita od 800 miliona dolara, saopštile su juče „Železnice Srbije“.
Koridor 10
Mehanizacija za demontažu i montažu koloseka ruske kompanije „Remputmaš“ biće angažovana najpre na rekonstrukciji i modernizaciji šest deonica na Koridoru 10 ukupne dužine oko 112 kilometara, kao i na pruzi Beograd-Pančevo. Tokom jula i avgusta na srpske pruge stići će još 70 takvih mašina, što znači da će duž Koridora 10 biti angažovano više od sto najsavremenijih ruskih mašina namenjenih izgradnji koloseka.
- Sredinom 2014. počeće radovi na remontu dve deonice na Koridoru 10, i to od Rume do Golubinaca (17,9 kilometara) i od Sopota Kosmajskog do Kovačevca (18,4 kilometara). Krajem 2014. ili početkom 2015. godine remontovaće se pruga Mala Krsna - Velika Plana u dužini od oko 29,5 kilometara - navode u „Železnicama“.
U toku sledeće godine počeće remont i preostale tri deonice na Koridoru 10: Vinarci-Đorđevo (oko 15 kilometara), Vranjska Banja - Ristovac (oko 17,7 kilometara) i Bujanovac-Bukarevac (oko 13,8 kilometara).
Pruga Beograd-Bar
Po završetka radova na Koridoru 10 mehanizacija će biti prebačena na izgradnju nove pruge između Stare Pazove i Novog Sada, kao i na prugu Beograd-Bar kroz Srbiju.
Promocija novih građevinskih mašina iz Rusije biće obavljena danas u Rumi u prisustvu Dragoljuba Simonovića, generalnog direktora „Železnica Srbije“, kao i članova rukovodstva firme zadužene za realizaciju ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica „RŽD internešnl“, čiji su osnivač Ruske železnice. Rekonstrukcija i modernizacija šest deonica na Koridoru 10 jedan je od pet projekata modernizacije srpskih železnica koji će se finansirati iz ruskog državnog kredita ukupne vrednosti oko 800 miliona dolara.
Činjenice
DOBRA REPUTACIJA
- „Remputmaš“ je najveći ruski proizvođač mehanizacije za pruge sa devet fabrika.
- Sarađuje s poznatim međunarodnim kompanijama „Plazer end Tojrer (Austrija), „Gesmar“ (Francuska), MFL (Austrija), „Kamins“ (USA), „Vebasto“, „Voit“ (Nemačka)...
- Opremom snabdeva Ukrajinu, Kazahstan, Indiju, Pakistan, Siriju i Libiju.